A mostani részben csak megmutatom Neked hogy is néz ki egy egyszerű értékesítési tölcsér.
Most szemügyre vesszük a részeit sorban. Amúgy nézd milyen menő, mi annyira szeretjük a tölcséreket. Ha lesz Neked is, garantált, hogy Te is imádni fogod.
- lépés: forgalmat terelünk a tölcsérbe: pl hirdetésekkel
- lépés: a feliratkozó oldalon megadja az érdeklődő az e-mail címét a lead magnetért cserébe
- lépés: egy sales oldalon megvásárolja a látogató a belépő terméked
- lépés: megvásárolja az érdeklődő(aki közben már a vevőd lett) a fő terméked az erre készített sales oldalon
- lépés: megvásárolja az upsell ajánlatod is, ezzel kimaxolva a folyamatot
- lépés: többszöri vásárlásra ösztönzés utánkövető e-mailek segítségével
- lépés: Aki elakad valamelyik lépcsőfoknál, nekik szintén e-mail küldése, hogy vissza tereljük a tölcsérbe.
Nagyjából ennyit elég első körben tudni. Így remélem átlátod a folyamatot. Lehet persze variálni, akár több tölcsért összefűzni, de már egy ilyen egyszerű funnel is nagyban meg tudja könnyíteni az életet.
Nézd meg a videót is:
Az értékesítési tölcsér részei
A következő részben megnézzük tüzetesebben mi is az a lead magnet.
Addig is, ha már nem bírsz várni és szeretnél egy tölcsért, kiálts és megálmodjuk.
Itt tudsz kérni ingyenes konzultációt!