A mostani részben csak megmutatom Neked hogy is néz ki egy egyszerű értékesítési tölcsér.

Most szemügyre vesszük a részeit sorban. Amúgy nézd milyen menő, mi annyira szeretjük a tölcséreket. Ha lesz Neked is, garantált, hogy Te is imádni fogod. 

  1. lépés: forgalmat terelünk a tölcsérbe: pl hirdetésekkel
  2. lépés: a feliratkozó oldalon megadja az érdeklődő az e-mail címét a lead magnetért cserébe 
  3. lépés: egy sales oldalon megvásárolja a látogató a belépő terméked 
  4. lépés: megvásárolja az érdeklődő(aki közben már a vevőd lett) a fő terméked az erre készített sales oldalon 
  5. lépés: megvásárolja az upsell ajánlatod is, ezzel kimaxolva a folyamatot 
  6. lépés: többszöri vásárlásra ösztönzés utánkövető e-mailek segítségével 
  7. lépés: Aki elakad valamelyik lépcsőfoknál, nekik szintén e-mail küldése, hogy vissza tereljük a tölcsérbe.

Nagyjából ennyit elég első körben tudni. Így remélem átlátod a folyamatot. Lehet persze variálni, akár több tölcsért összefűzni, de már egy ilyen egyszerű funnel is nagyban meg tudja könnyíteni az életet.

Nézd meg a videót is:

Az értékesítési tölcsér részei

A következő részben megnézzük tüzetesebben mi is az a lead magnet.

Addig is, ha már nem bírsz várni és szeretnél egy tölcsért, kiálts és  megálmodjuk.

Itt tudsz kérni ingyenes konzultációt!

Keress minket az elérhetőségeink valamelyikén vagy írj itt:

Pin It on Pinterest

Shares