Nézzük hol is tartunk most: 

1. kérte az érdeklődő a lead magneted 

2. megvette a belépő termékedet 

3. bizalmat szavazott Neked és a fő termékednek

Mi jöhet még?

Itt még nem állunk meg, még több értéket adunk. Felkínálunk a fő termék vásárlónak egy újabb szolgáltatást/terméket.

Mire kell figyelni?

1. Releváns legyen- ugyanarra a problémára nyújtson megoldást. 

2. Az áhított, vágyott állapotot támogassa ez a szolgáltatás/termék is. 

3. Jóval drágábbnak kell lennie, mint a fő terméknek(legjobb, ha minimum a duplája). 

4. Fontos, hogy ne vegye el az előző termékek/szolgáltatások értékét, hanem még többet kapjon. 

Ami nyomós érv lehet:

  • hamarabb tudja elérni ennek segítségével az eredményt, gyorsabban éri el a célját 
  • könnyebben éri el, kevesebb erőfeszítéssel Olyan pluszt kell adjon, ami ad hozzá akkora értéket, hogy meg akarja venni ezt is. 

Miért jó ez nekem?

Nagy előnye, hogy mire ehhez a ponthoz ér a kezdeti érdeklődőd, már kétszer is vásárolt tőled(belépő termék, fő termék), kiépült a bizalom.

Ráadásul benne van a flow-ban a vásárlás hevében, így könnyebben bólint rá a következő állomásra is. 

Hol fogja megismerni az érdeklődő/vásárló az upsell ajánlatodat?

Ez is egy sales oldalon kap helyet, ahogy a belépő termék és a fő termék is.

Lényege, hogy sokkal nagyobb profitot maximalizálj a folyamat végére.

Jó hír: még mindig kevesen használják, így előnyre tehetsz szert a konkurenciával szemben. 

A következő részben az utánkövető e-mailekről lesz szó, ami az értékesítési tölcsér motorja. Mindig van hova tenni a plusz pénzt, ami becsorog a tölcsérbe. 🙂

Van kérdésed? Vagy szeretnél Te is egy bizalomépítő tölcsért? Akkor írj nekünk az elérhetőségeink egyikén. 

Nézd meg a videót is itt:

Tovább is van, mondjam még?- upsell ajánlat VIDEO

Lemaradtál az előző részekről? Itt éred el őket:

A tökéletes lead magnet titkai

A mennyország kapujában: a belépő termék

A belépő termék titkai

A mennyországban: a fő termék

Ha türelmetlen vagy, ne habozz, írj nekünk bátran és álmodjuk meg a tökéletes vevőszerző rendszered, sales funneled! 

TÖRD ÁT A FALAKAT! INGYENES KONZULTÁCIÓ

Magadnak készíted az oldalaidat? Akkor ezt lesd meg:

GYORSAN, HATÁKONYAN, MAGADNAK!- landing és sales oldal sablonok részletes szöveg javaslatokkal együtt

Amennyiben szeretnéd magad belevetni jobban a bizalomépítésbe és vevőszerzésbe, itt meg tudod szerezni a szuper Vevőszerző Okos Csomagot vagy külön a Sales Funnel Kisokost:

VEVŐSZERZŐ OKOS CSOMAG

Pin It on Pinterest

Shares