Nézzük hol is tartunk most:
1. kérte az érdeklődő a lead magneted
2. megvette a belépő termékedet
3. bizalmat szavazott Neked és a fő termékednek
Mi jöhet még?
Itt még nem állunk meg, még több értéket adunk. Felkínálunk a fő termék vásárlónak egy újabb szolgáltatást/terméket.
Mire kell figyelni?
1. Releváns legyen- ugyanarra a problémára nyújtson megoldást.
2. Az áhított, vágyott állapotot támogassa ez a szolgáltatás/termék is.
3. Jóval drágábbnak kell lennie, mint a fő terméknek(legjobb, ha minimum a duplája).
4. Fontos, hogy ne vegye el az előző termékek/szolgáltatások értékét, hanem még többet kapjon.
Ami nyomós érv lehet:
- hamarabb tudja elérni ennek segítségével az eredményt, gyorsabban éri el a célját
- könnyebben éri el, kevesebb erőfeszítéssel Olyan pluszt kell adjon, ami ad hozzá akkora értéket, hogy meg akarja venni ezt is.
Miért jó ez nekem?
Nagy előnye, hogy mire ehhez a ponthoz ér a kezdeti érdeklődőd, már kétszer is vásárolt tőled(belépő termék, fő termék), kiépült a bizalom.
Ráadásul benne van a flow-ban a vásárlás hevében, így könnyebben bólint rá a következő állomásra is.
Hol fogja megismerni az érdeklődő/vásárló az upsell ajánlatodat?
Ez is egy sales oldalon kap helyet, ahogy a belépő termék és a fő termék is.
Lényege, hogy sokkal nagyobb profitot maximalizálj a folyamat végére.
Jó hír: még mindig kevesen használják, így előnyre tehetsz szert a konkurenciával szemben.
A következő részben az utánkövető e-mailekről lesz szó, ami az értékesítési tölcsér motorja. Mindig van hova tenni a plusz pénzt, ami becsorog a tölcsérbe. 🙂
Van kérdésed? Vagy szeretnél Te is egy bizalomépítő tölcsért? Akkor írj nekünk az elérhetőségeink egyikén.
Nézd meg a videót is itt:
Tovább is van, mondjam még?- upsell ajánlat VIDEO
Lemaradtál az előző részekről? Itt éred el őket:
A tökéletes lead magnet titkai
A mennyország kapujában: a belépő termék
Ha türelmetlen vagy, ne habozz, írj nekünk bátran és álmodjuk meg a tökéletes vevőszerző rendszered, sales funneled!
TÖRD ÁT A FALAKAT! INGYENES KONZULTÁCIÓ