Az előző időszakban az értékesítési tölcsérrel ismertettünk meg Téged nagyvonalakban. Felmerülhet Benned a kérdés, hogy ha készítesz egy tölcsért, akkor nyugodtan hátradőlhetsz?

Még ha automatizálod is a folyamataid nagy részét, jelen kell lenned, adnod kell az embereknek magadból. (Legalábbis jó esetben az automatizálás és az emberi tényező kombója hozza meg a sikert.) 

Gépek ide vagy oda, a legfontosabb az EMBER

Igaz, manapság már lassan átveszik a gépek az uralmat minden felett, de mi hiszünk benne, hogy még mindig az ember a legfontosabb. A személyesség, a beszélgetés, az igazi, őszinte  törődés, figyelem nem pótolható. <Sőt!>

Minél elszigeteltebben élnek az emberek, minél inkább a technika uralja a napjaikat, annál jobban vágynak az emberi szóra.

Akkor mi a megoldás? Mi a fenének kellenek ezek az értékesítési tölcsérek?

Az értékesítési folyamat megtámogatására, megkönnyítésére szolgál/nak. 

Gondolj bele, mekkora energia lenne annyi releváns érdeklődőt találnod, mint aki letölti a lead magneted, megveszi a belépő/fő terméked... 

Ráadásul milyen eszközökhöz folyamodhatnál? 

Minden nap hosszú órákon át kutakodhatnál az internet bugyraiban olyan személyek után, akiknek érdekes lehet a terméked/szolgáltatásod. Mellette rengeteg elutasítás és idő. 

Nézzük az előnyeit az értékesítési tölcsérnek:

– releváns érdeklődőket gyűjthetsz 

– időt nyersz 

– langyos közönségre teszel szert 

– bizalmat építesz a lépcsőfokok segítségével 

– a rendszer akkor is dolgozik, amikor Te utazol vagy alszol 

– a lépcsőknek köszönhetően nagyobb profitot realizálhatsz 

TIPPEK: Érdemes beépíteni a folyamatba például egy konzultációs lehetőséget, ahol a komolyabb érdeklődőkkel már személyesen tudsz beszélgetni. Nagy értékű szolgáltatások/termékek értékesítésénél az egyik leghatékonyabb módszer.  

Utánkövetés: Rendkívül fontos, mégis rengetegen elhanyagolják. Aki már bizalmat szavazott Neked, köszönd meg neki, kérdezd meg mennyire elégedett és tudod-e még valamivel támogatni. Hihetetlen ereje van, meglátod, sokkal szívesebben fog Nálad legközelebb is vásárolni. A törődés, a figyelem meghálálja magát.

Összegezve: A legjobb rendszer az, amelyik támogatja, gyorsítja, megkönnyíti a munkádat, de Te is bele vagy kalkulálva. Sose feledkezz meg az emberi tényezőről! 

A következő részben pedig az upsell ajánlat következik, mert ha hasítunk, miért ne hasítsunk még jobban? Mindig van hova tenni a plusz pénzt, ami becsorog a tölcsérbe. 🙂

Van kérdésed? Vagy szeretnél Te is egy bizalomépítő tölcsért? Akkor írj nekünk az elérhetőségeink egyikén.

Nézd meg a videót is itt:

Automata rendszerek VS emberek

Lemaradtál az előző részekről? Itt éred el őket:

A tökéletes lead magnet titkai

A mennyország kapujában: a belépő termék

A belépő termék titkai

A mennyországban: a fő termék

Tovább is van, mondjam még?- upsell ajánlat

Az értékesítési tölcsér motorja- utánkövető e-mail sorozat

Ha türelmetlen vagy, ne habozz, írj nekünk bátran és álmodjuk meg a tökéletes sales funneled! 

TÖRD ÁT A FALAKAT! INGYENES KONZULTÁCIÓ

Magadnak készíted az oldalaidat? Akkor ezt lesd meg:

GYORSAN, HATÁKONYAN, MAGADNAK!- landing és sales oldal sablonok részletes szöveg javaslatokkal együtt

Amennyiben szeretnéd magad belevetni jobban a bizalomépítésbe és vevőszerzésbe, itt meg tudod szerezni a szuper Vevőszerző Okos Csomagot vagy külön a Sales Funnel Kisokost:

VEVŐSZERZŐ OKOS CSOMAG

Pin It on Pinterest

Shares