Elérkeztünk a talán legtöbbek által ismert fő termékig. Most megnézzük mi a szerepe és hol foglal helyet a sorban.
Eddig ugye bizalmat építettünk a lead magnet segítségével, majd tovább melegítettük az érdeklődőinket a belépő termékkel, amivel eljutottunk egészen a mennyország kapujáig. Mindezt azért, hogy most minél többen be is lépjenek azon a bizonyos kapun.
Mi is az a fő termék?
Ez az a termék/szolgáltatás, ami a vállalkozásod alapja. Ez a prior, ez az a lépcsőfok, ami jó eséllyel mindenkinél létezik már.
Mit gondolsz mi történik a tölcsér nélkül?
Na jó, elárulom: fő termék —> látogatók —> nincs bizalom, nincsenek lépcsőfokok —-> kevesebb vásárló
De miért?
Gondolj bele, hogy Te mekkora eséllyel vásárolsz meg valamit, ha soha az életedben nem volt dolgod, valamilyen kapcsolatod az értékesítővel/vállalkozással. Na ugye!
Nézzük mi történik tölcsérrel…
- szépen fokozatosan megismer az érdeklődő, nem rontasz ajtóstul a házba
- bizalmat építesz
- megnyered a lead magnet-tel
- megveszi a belépő terméked
- a belépő termék vásárlók egy része megveszi a fő terméked is Mivel sokkal könnyebb egy már meglévő vásárlónak újra eladni, így többen fognak bizalmat szavazni a fő termékednek is. —> több bevétel
+ 1 fontos információ: Láttad a korábbi részekben, hogy az értékesítési tölcsér minden egyes szereplője külön oldalon kap helyet. Ez a fő termék esetében sincs másként.Itt is egy részletes Sales oldalra van szükség, aminek segítségével végigvezetjük a potenciális vásárlót a folyamaton, ahogy a belépő termék esetében is.
A melegen érkezett érdeklődőnk jó esetben az oldal mélye felé haladva egyre jobban felforrósodik, és újra bizalmat szavaz nekünk. Itt a végeredmény nagyban múlik a sales oldalon, így a későbbiekben megnézzük majd a sales oldal legfontosabb jellemzőit is.
A következő részben pedig az upsell ajánlat következik, mert ha hasítunk, miért ne hasítsunk még jobban? Mindig van hova tenni a plusz pénzt, ami becsorog a tölcsérbe. 🙂
Van kérdésed? Vagy szeretnél Te is egy bizalomépítő tölcsért? Akkor írj nekünk az elérhetőségeink egyikén.
Nézd meg a videót is itt:
Lemaradtál az előző részekről? Itt éred el őket:
A tökéletes lead magnet titkai
A mennyország kapujában: a belépő termék
Ha türelmetlen vagy, ne habozz, írj nekünk bátran és álmodjuk meg a tökéletes sales funneled!
TÖRD ÁT A FALAKAT! INGYENES KONZULTÁCIÓ