Az előző részben megnéztük mi is az a belépő termék, most pedig elmélyedünk benne és a végére tudni fogod milyennek is kell lennie, hogy ütős legyen.

Az értékesítési tölcsér legfontosabb eleme, hiszen, ha elég ütős volt a lead magneted, itt lesz az első pont, ahol akkora bizalmat szavaz Neked a látogatód, hogy hajlandó a zsebébe nyúlni. Ez lesz az a rész, ahol átszakad a gát. (Vagy nem. 🙂 )

Miért jó ez nekem? – kiderül, hogy ki az, aki komolyabban érdeklődik a terméked/szolgáltatásod iránt -szelektálja a lead magnet letöltőket, kihullanak, akik csak az ingyenesség miatt töltötték le, komolytalanok vagy nincs pénzük –> így Neked már csak a leválogatott emberekkel kell foglalkoznod első körben, ők haladnak tovább a tölcsérben

Milyen legyen a tökéletes belépő termék? 

1. képviseljen nagy látszólagos értéket, legyen vonzó, ellenállhatatlan –> lássák rajta már az első pillanatban, hogy jóval többet ér, mint amit kérsz érte –> itt fog először vásárolni, nyűgözd le! 

2. rendkívül kedvező áron megkapható

Jó-jó, de mennyi az annyi?

1-2000 forinttól maximum pár ezer forintig terjedjen, ez függ a termékedtől, szolgáltatásodtól. Természetesen, ha luxus terméket árulsz horror áron fő termékként, akkor lehet magasabb, de akkor se szállj el az árazásnál–> ne kelljen gondolkozni a magas ár miatt

+1 tipp: érdemes úgy kalkulálni, hogy a hirdetési költségeidet, esetleges postázást fedezni tudd belőle

3. Csatolódjon a fő termékedhez– ha megveszi az érdeklődő, azután is vágyakozni fog, többet akar

4. Könnyen emészthető legyen, egyből megértse mindenki mi az ajánlatod

5. Ne adj oda mindent ezen a lépcsőfokon, érd el, hogy még többet akarjon tudni.

Milyen belépő termékeket használhatsz?

Engedd nyugodtan szabadjára a fantáziádat! Gondolkodj el rajta mi az, amit költséghatékonyan tudnál kivitelezni, de mégis nagy értéket képvisel a célközönségednek. Érezze azt, hogy nem tud nélküle élni. Nézz magadba. Téged mi varázsolna el, mi mozgatna meg a helyükben? Próbálj a fejükkel gondolkozni!

Na jó, felsorolunk azért Neked néhány példát. :

1. Webinár 

2. Nyílt nap 

3. Könyv

4. Próbaóra 

5. Konzultáció  

6. Állapotfelmérés 

7. Próba edzés csökkentett áron

Mára ennyi, a következő részben megismerkedünk a fő termék lényegével. 

Nézd meg a videót is itt:

A belépő termék titkai

Lemaradtál az előző részekről? Itt éred el őket:

A tökéletes lead magnet titkai

A mennyország kapujában: a belépő termék

Ha türelmetlen vagy, ne habozz, írj nekünk bátran és álmodjuk meg a tökéletes sales funneled! 

TÖRD ÁT A FALAKAT! INGYENES KONZULTÁCIÓ

Magadnak készíted az oldalaidat? Akkor ezt lesd meg:

GYORSAN, HATÁKONYAN, MAGADNAK!

– landing és sales oldal sablonok részletes szöveg javaslatokkal együtt

Amennyiben szeretnéd magad belevetni jobban a bizalomépítésbe és vevőszerzésbe, itt meg tudod szerezni a szuper Vevőszerző Okos Csomagot vagy külön a Sales Funnel Kisokost:

VEVŐSZERZŐ OKOS CSOMAG

Kövess minket:

Pin It on Pinterest

Shares