Elérkeztünk a talán legtöbbek által ismert fő termékig. Most megnézzük  mi a szerepe és hol foglal helyet a sorban.

Eddig ugye bizalmat építettünk a lead magnet segítségével, majd tovább melegítettük az érdeklődőinket a belépő termékkel, amivel eljutottunk egészen a mennyország kapujáig. Mindezt azért, hogy most minél többen be is lépjenek azon a bizonyos kapun

Mi is az a fő termék?

Ez az a termék/szolgáltatás, ami a vállalkozásod alapja. Ez a prior, ez az a lépcsőfok, ami jó eséllyel mindenkinél létezik már.

Mit gondolsz mi történik a tölcsér nélkül?

Na jó, elárulom: fő termék —> látogatók —> nincs bizalom, nincsenek lépcsőfokok —-> kevesebb vásárló

De miért?

Gondolj bele, hogy Te mekkora eséllyel vásárolsz meg valamit, ha soha az életedben nem volt dolgod, valamilyen kapcsolatod az értékesítővel/vállalkozással. Na ugye! 

Nézzük mi történik tölcsérrel…

  1. szépen fokozatosan megismer az érdeklődő, nem rontasz ajtóstul a házba
  2. bizalmat építesz
  3. megnyered a lead magnet-tel
  4. megveszi a belépő terméked
  5. a belépő termék vásárlók egy része megveszi a fő terméked is  Mivel sokkal könnyebb egy már meglévő vásárlónak újra eladni, így többen fognak bizalmat szavazni a fő termékednek is. —> több bevétel 

+ 1 fontos információ: Láttad a korábbi részekben, hogy az értékesítési tölcsér minden egyes szereplője külön oldalon kap helyet. Ez a fő termék esetében sincs másként.Itt is egy részletes Sales oldalra van szükség, aminek segítségével végigvezetjük a potenciális vásárlót a folyamaton, ahogy a belépő termék esetében is. 

A melegen érkezett érdeklődőnk jó esetben az oldal mélye felé haladva egyre jobban felforrósodik, és újra bizalmat szavaz nekünk. Itt a végeredmény nagyban múlik a sales oldalon, így a későbbiekben megnézzük majd a sales oldal legfontosabb jellemzőit is.

A következő részben pedig az upsell ajánlat következik, mert ha hasítunk, miért ne hasítsunk még jobban? Mindig van hova tenni a plusz pénzt, ami becsorog a tölcsérbe. 🙂

Van kérdésed? Vagy szeretnél Te is egy bizalomépítő tölcsért? Akkor írj nekünk az elérhetőségeink egyikén. 

Nézd meg a videót is itt:

A mennyországban: a fő termék

Lemaradtál az előző részekről? Itt éred el őket:

A tökéletes lead magnet titkai

A mennyország kapujában: a belépő termék

A belépő termék titkai

Ha türelmetlen vagy, ne habozz, írj nekünk bátran és álmodjuk meg a tökéletes sales funneled! 

TÖRD ÁT A FALAKAT! INGYENES KONZULTÁCIÓ

Magadnak készíted az oldalaidat? Akkor ezt lesd meg:

GYORSAN, HATÁKONYAN, MAGADNAK!- landing és sales oldal sablonok részletes szöveg javaslatokkal együtt

Amennyiben szeretnéd magad belevetni jobban a bizalomépítésbe és vevőszerzésbe, itt meg tudod szerezni a szuper Vevőszerző Okos Csomagot vagy külön a Sales Funnel Kisokost:

VEVŐSZERZŐ OKOS CSOMAG

Kövess minket Facebookon és Instagramon:

Pin It on Pinterest

Shares