Miért van erre szükség? Nézzük!

Ideális eset: az érdeklődő mosolyogva végigszáguld a tölcséren és mindent magáévá tesz.

Ez csodás érzés, de ugye talán nem árulok el nagy titkot, hogy ez lesz a kisebb százalék. 
Általános eset:az érdeklődő elakad valahol a tölcsérben, nem vásárol meg mindent, nem halad végig a lépcsőkön.

Mit lehet tenni?

E-mailt küldünk neki, tovább melegítjük, vissza vezetjük a tölcsér azon részére, ahol elakadt.

Milyen esetek lehetnek?

1. kéri az ingyenes lead magneted, de nem kéri a belépő terméked

2. kéri a lead magnetet és megveszi a belépő terméket is, de a fő terméket nem

3. kéri a lead magnetet, megveszi a belépő terméket és a fő terméket is 

4. kéri a lead magnetet, megveszi a belépő terméket és a fő terméket is, de az upsellt nem

5. kéri a lead magnetet, megveszi a belépő terméket, a fő terméket és az upsellt is

Mi értelme van e-mailt küldeni, ha nem vásárolta meg a terméket/szolgáltatást?

Lehetséges, hogy

  • nem volt ideje 
  • nem volt pillanatnyilag rá pénze 
  • nem volt még elegendő bizalma irányodban
  • nem volt biztos a dolgában 
  • még több információra van szüksége 
  • technikai gondja adódott 

Na ezért van szükség az e-mailes utánkövetésre. Küldünk egy kis emlékeztetőt, egy kis plusz információt az érdeklődőnek.  Olykor csak kell neki még egy kis löket. Alapvetően az utánkövetés átszövi az egész folyamatot elejétől a végéig, ezzel is támogatva az értékesítési tölcsér hatékonyságát. Bármelyik lépcsőfokon is akadnak el, nem kell megválnunk tőlük, tovább tudjuk építeni a bizalmat és újra vissza tudjuk terelni a tölcsér megfelelő részébe.

Mit és mennyit érdemes?

Minimum 3 utánkövető mail menjen ki kb 2 naponta minden lépcsőfok esetében. 

Példa: Ha kérte a lead magnetet, de a belépő terméket nem, akkor az 1. e-mailben megírhatjuk 2 nap múlva, hogy bízunk benne, hogy sikerült átnéznie/megnéznie, és tudta is hasznosítani. Plusz felkínáljuk neki, hogy van itt még egy extra segítség, ha hamarabb célt akar érni. amennyiben ekkor sem kéri, 2 nap múlva újra egy e-mail, ahol bemutatjuk más oldalról is a belépő terméket. És így tovább.

A következő részben pedig az upsell ajánlat következik, mert ha hasítunk, miért ne hasítsunk még jobban? Mindig van hova tenni a plusz pénzt, ami becsorog a tölcsérbe. 🙂

Van kérdésed? Vagy szeretnél Te is egy bizalomépítő tölcsért? Akkor írj nekünk az elérhetőségeink egyikén.

Nézd meg a videót is itt: Az értékesítési tölcsér motorja: utánkövető e-mail sorozat

Lemaradtál az előző részekről? Itt éred el őket:

A tökéletes lead magnet titkai

A mennyország kapujában: a belépő termék

A belépő termék titkai

A mennyországban: a fő termék

Tovább is van, mondjam még?- upsell ajánlat

Ha türelmetlen vagy, ne habozz, írj nekünk bátran és álmodjuk meg a tökéletes sales funneled! 

TÖRD ÁT A FALAKAT! INGYENES KONZULTÁCIÓ

Magadnak készíted az oldalaidat? Akkor ezt lesd meg:

GYORSAN, HATÁKONYAN, MAGADNAK!- landing és sales oldal sablonok részletes szöveg javaslatokkal együtt

Amennyiben szeretnéd magad belevetni jobban a bizalomépítésbe és vevőszerzésbe, itt meg tudod szerezni a szuper Vevőszerző Okos Csomagot vagy külön a Sales Funnel Kisokost:

VEVŐSZERZŐ OKOS CSOMAG 

Pin It on Pinterest

Shares