Az előző részben megnéztük mi is az a belépő termék, most pedig elmélyedünk benne és a végére tudni fogod milyennek is kell lennie, hogy ütős legyen.
Az értékesítési tölcsér legfontosabb eleme, hiszen, ha elég ütős volt a lead magneted, itt lesz az első pont, ahol akkora bizalmat szavaz Neked a látogatód, hogy hajlandó a zsebébe nyúlni. Ez lesz az a rész, ahol átszakad a gát. (Vagy nem. 🙂 )
Miért jó ez nekem? – kiderül, hogy ki az, aki komolyabban érdeklődik a terméked/szolgáltatásod iránt -szelektálja a lead magnet letöltőket, kihullanak, akik csak az ingyenesség miatt töltötték le, komolytalanok vagy nincs pénzük –> így Neked már csak a leválogatott emberekkel kell foglalkoznod első körben, ők haladnak tovább a tölcsérben
Milyen legyen a tökéletes belépő termék?
1. képviseljen nagy látszólagos értéket, legyen vonzó, ellenállhatatlan –> lássák rajta már az első pillanatban, hogy jóval többet ér, mint amit kérsz érte –> itt fog először vásárolni, nyűgözd le!
2. rendkívül kedvező áron megkapható
Jó-jó, de mennyi az annyi?
1-2000 forinttól maximum pár ezer forintig terjedjen, ez függ a termékedtől, szolgáltatásodtól. Természetesen, ha luxus terméket árulsz horror áron fő termékként, akkor lehet magasabb, de akkor se szállj el az árazásnál–> ne kelljen gondolkozni a magas ár miatt
+1 tipp: érdemes úgy kalkulálni, hogy a hirdetési költségeidet, esetleges postázást fedezni tudd belőle
3. Csatolódjon a fő termékedhez– ha megveszi az érdeklődő, azután is vágyakozni fog, többet akar
4. Könnyen emészthető legyen, egyből megértse mindenki mi az ajánlatod
5. Ne adj oda mindent ezen a lépcsőfokon, érd el, hogy még többet akarjon tudni.
Milyen belépő termékeket használhatsz?
Engedd nyugodtan szabadjára a fantáziádat! Gondolkodj el rajta mi az, amit költséghatékonyan tudnál kivitelezni, de mégis nagy értéket képvisel a célközönségednek. Érezze azt, hogy nem tud nélküle élni. Nézz magadba. Téged mi varázsolna el, mi mozgatna meg a helyükben? Próbálj a fejükkel gondolkozni!
Na jó, felsorolunk azért Neked néhány példát. :)
1. Webinár
2. Nyílt nap
3. Könyv
4. Próbaóra
5. Konzultáció
6. Állapotfelmérés
7. Próba edzés csökkentett áron
Mára ennyi, a következő részben megismerkedünk a fő termék lényegével.
Nézd meg a videót is itt:
A belépő termék titkai
Lemaradtál az előző részekről? Itt éred el őket:
A tökéletes lead magnet titkai
A mennyország kapujában: a belépő termék
Ha türelmetlen vagy, ne habozz, írj nekünk bátran és álmodjuk meg a tökéletes sales funneled!
TÖRD ÁT A FALAKAT! INGYENES KONZULTÁCIÓ
Magadnak készíted az oldalaidat? Akkor ezt lesd meg:
GYORSAN, HATÁKONYAN, MAGADNAK!
– landing és sales oldal sablonok részletes szöveg javaslatokkal együtt