Ma megnézzük, milyen is a tökéletes lead magnet.
Jelen esetben a LEAD egy olyan e-mail cím, ami értékes számodra.
Mitől lesz értékes egy e-mail cím?
- a célcsoportod egyik tagjának a címe
- jó eséllyel meg is nyitja
- nem csak megnyitja, el is olvassa, meg is hallgatja, meg is nézi
- mivel érdekli, nagy eséllyel utána könnyebben fog már vásárolni Tőled a tölcsér további lépcsőfokain
Ehhez persze Te is kellesz!
Amennyiben csalódás éri a lead magnet láttán, nem hogy nem fog vásárolni, de jó eséllyel még a hírlevél rendszeredből is leiratkozik, mint a szél. Az is biztos, hogy utána, ha elszúrtad az első érintést, esélyed nem lesz ezt helyre hozni, legalábbis igen kevés.
Rendkívül fontos, hogy ezt az első lépést/érintést jól összerakd, mert ezen áll vagy bukik minden. Az egész tölcsérre hatással lesz. Ugye nem lenne jó elszúrni már az elején, mielőtt pénzt is kerestél volna vele?
Akkor jöjjenek a tökéletes lead magnet ismertetőjegyei:
1. Arra a problémára kínálj megoldást, ami a célközönségedet leginkább frusztrálja.
2. Instant megoldás: azonnal szeretnék orvosolni a problémát az emberek, az anyag feldolgozása max 10 perc legyen!
3. Egyetlen ígéret: ne kalandozz el, egyetlen probléma megoldására fókuszálj
4. Specifikus: akiket meg szeretnél szólítani, tudják egyből, hogy nekik készült
5. Könnyen emészhető: ne szakmázd túl, beszélj úgy, hogy könnyen megértsék
6. Nagy feltételezett érték: akár fizetnének is érte
7. Nagy valós érték: a letöltés/meghallgatás/megnézés után is mosoly maradjon az elégedett arcokon
8. Bizalom: igazából, ha betartod az előzőket nagy valószínűséggel már meg is alapoztad
9. Kapcsolódjon a lépcső további részeihez(belépő termék, fő termék…), annak felvezetése legyen
+ 1 tipp: Felejtsd el a poros „Iratkozz fel a hírlevelünkre!” mondatot gyorsan. Ez ma már szinte senkit nem mozgat meg.
Ülj le és dolgozz ki valami fantasztikus, csalogató, értékes anyagot, aminek mindenki csodájára jár. Olyat, amit magad is szívesen olvasnál, néznél, akár még fizetnél is érte.
Russel Brunson: „A valódi különbség a hat, hét vagy akár nyolc számjegyű jövedelmet elérő vállalkozások között az, hogy mennyire értik az értékesítési tölcsér szakaszait és mennyire képesek sikeresen jövedelemmé alakítani a különböző lényeges elemeket a folyamat során.”
Ezt a részt videós formában itt tudod megnézni, érdemes, mert lehetnek eltérések, plusz infók a videóban:
A tökéletes lead magnet titka videó
A következő részben megnézzük mi is az a belépő termék.
Kimaradtak az előző részek? Itt éred el:
Az értékesítési tölcsér részei
Mi fán terem a lead magnet?
Amennyiben szeretnéd magad belevetni jobban a bizalomépítésbe és vevőszerzésbe, itt meg tudod szerezni a szuper Vevőszerző Okos Csomagot vagy külön a Sales Funnel Kisokost:
VEVŐSZERZŐ OKOS CSOMAG
Itt pedig tudsz kérni ingyenes konzultációt, beszéljünk a Te szuperképességedről, a Te vevőszerzésedről is:
TÖRD ÁT A FALAKAT! INGYENES KONZULTÁCIÓ
Magadnak készíted az oldalaidat? Akkor ezt lesd meg:
GYORSAN, HATÁKONYAN, MAGADNAK!
landing és sales oldal sablonok részletes szöveg javaslatokkal együtt