Miért van erre szükség? Nézzük!
Ideális eset: az érdeklődő mosolyogva végigszáguld a tölcséren és mindent magáévá tesz.
Ez csodás érzés, de ugye talán nem árulok el nagy titkot, hogy ez lesz a kisebb százalék.
Általános eset:az érdeklődő elakad valahol a tölcsérben, nem vásárol meg mindent, nem halad végig a lépcsőkön.
Mit lehet tenni?
E-mailt küldünk neki, tovább melegítjük, vissza vezetjük a tölcsér azon részére, ahol elakadt.
Milyen esetek lehetnek?
1. kéri az ingyenes lead magneted, de nem kéri a belépő terméked
2. kéri a lead magnetet és megveszi a belépő terméket is, de a fő terméket nem
3. kéri a lead magnetet, megveszi a belépő terméket és a fő terméket is
4. kéri a lead magnetet, megveszi a belépő terméket és a fő terméket is, de az upsellt nem
5. kéri a lead magnetet, megveszi a belépő terméket, a fő terméket és az upsellt is
Mi értelme van e-mailt küldeni, ha nem vásárolta meg a terméket/szolgáltatást?
Lehetséges, hogy
- nem volt ideje
- nem volt pillanatnyilag rá pénze
- nem volt még elegendő bizalma irányodban
- nem volt biztos a dolgában
- még több információra van szüksége
- technikai gondja adódott
Na ezért van szükség az e-mailes utánkövetésre. Küldünk egy kis emlékeztetőt, egy kis plusz információt az érdeklődőnek. Olykor csak kell neki még egy kis löket. Alapvetően az utánkövetés átszövi az egész folyamatot elejétől a végéig, ezzel is támogatva az értékesítési tölcsér hatékonyságát. Bármelyik lépcsőfokon is akadnak el, nem kell megválnunk tőlük, tovább tudjuk építeni a bizalmat és újra vissza tudjuk terelni a tölcsér megfelelő részébe.
Mit és mennyit érdemes?
Minimum 3 utánkövető mail menjen ki kb 2 naponta minden lépcsőfok esetében.
Példa: Ha kérte a lead magnetet, de a belépő terméket nem, akkor az 1. e-mailben megírhatjuk 2 nap múlva, hogy bízunk benne, hogy sikerült átnéznie/megnéznie, és tudta is hasznosítani. Plusz felkínáljuk neki, hogy van itt még egy extra segítség, ha hamarabb célt akar érni. amennyiben ekkor sem kéri, 2 nap múlva újra egy e-mail, ahol bemutatjuk más oldalról is a belépő terméket. És így tovább.
A következő részben pedig az upsell ajánlat következik, mert ha hasítunk, miért ne hasítsunk még jobban? Mindig van hova tenni a plusz pénzt, ami becsorog a tölcsérbe. 🙂
Van kérdésed? Vagy szeretnél Te is egy bizalomépítő tölcsért? Akkor írj nekünk az elérhetőségeink egyikén.
Nézd meg a videót is itt: Az értékesítési tölcsér motorja: utánkövető e-mail sorozat
Lemaradtál az előző részekről? Itt éred el őket:
A tökéletes lead magnet titkai
A mennyország kapujában: a belépő termék
Tovább is van, mondjam még?- upsell ajánlat
Ha türelmetlen vagy, ne habozz, írj nekünk bátran és álmodjuk meg a tökéletes sales funneled!
TÖRD ÁT A FALAKAT! INGYENES KONZULTÁCIÓ
Magadnak készíted az oldalaidat? Akkor ezt lesd meg:
Amennyiben szeretnéd magad belevetni jobban a bizalomépítésbe és vevőszerzésbe, itt meg tudod szerezni a szuper Vevőszerző Okos Csomagot vagy külön a Sales Funnel Kisokost: