Növekedj bejegyzésekkel!

Ahogy említettük előző blog cikkünkben, a Google Cégem posztokban nagy erő rejlik. 

Már nagyjából négy éve van lehetőség használni, de itthon igen kevesen élnek vele. Sokan még csak nem is tudnak róla, de ha mégis, nem tulajdonítanak neki jelentőséget, nem foglalkoznak vele. 

Ez miért jó hír számodra? 

Amennyiben Te veszed a fáradtságot és rendszeresen teszel ki bejegyzéseket, növelni tudod a népszerűséged és szakmai státuszod. 

google cégem bejegyzés - saját példa - előnézet

google cégem bejegyzés – saját példa – előnézet

Gondolj bele, hogy ha valaki éppen a szakterületeden keresgél és még döntés előtt áll. Látja, hogy Nálad érdekes bejegyzések vannak pont azzal kapcsolatban, amiben még bizonytalan, amiről többet szeretne tudni. Aztán mikor már fent van a hullámvasúton, észreveszi, hogy most pont egy remek csomagajánlat is ki van téve 1 hetes határidővel. Ugye már érzed, hogy mennyivel jobb pozícióba kerültél, csak mert odafigyeltél a részletekre és megtetted azt, amit mások nem?

Jöhetnek látogatók a térképről vagy a keresőből is, nagyon nem mindegy, hogy mi várja őket… Nem mindegy, hogy fog Téged és a vállalkozásodat megítélni.

Nem egy csodaszerről van szó (megsúgom, lényegében ilyen nem is létezik, csak megfelelően kezelt részegységek, amikből végül összeáll a nagy kép), de ha hetente rászánsz egy kis időt, lehetnek innen is ügyfeleid.

Fontos, hogy heti szinten tegyél ki friss bejegyzést, mivel itt jelenleg alapértelmezetten 7 napig elérhetőek aktívan a posztok, tehát egy hétig láthatóak a Google keresőben. Utána a profilodból meg tudnak nézni régebbi posztokat is, viszont fontos, hogy mindig legyen friss kitéve. A legjobb, ha írsz hetente egy blog cikket, aminek egy figyelemfelkeltő részletét itt is megosztod (1500 karaktered van rá), majd beállítod, hogy tovább tudja olvasni a weboldaladon. Mellette az aktuális kedvezményes ajánlatokat se felejtsd el kitenni.

Nem utolsó sorban a keresőoptimalizálás szempontjából is van jelentősége. Ugyanúgy, ahogy a honlapodat is akkor szereti a Google, ha folyamatosan biztosítasz friss, releváns tartalmakat, ez a Google Cégem-nél sincs másként.

Most megmutatjuk Neked milyen típusú bejegyzéseket tudsz létrehozni, miket tudsz beállítani, hogy minél hamarabb és minél egyszerűbben bele is tudj vágni! Hisz a cikkeink célja, hogy meg is valósítsd, amiről írunk és apránként növekedjél.

google cégem bejegyzés - saját példa (blog)

google cégem bejegyzés – saját példa (blog)

Bejegyzések típusai:

   1. Covid-19 hír

covid-19 hírek

covid-19 hírek

Itt tájékoztathatod a koronavírus miatti aktuális változásokról a látogatóidat.

 

2. Ajánlat

google cégem bejegyzés - ajánlat 1
google cégem bejegyzés – ajánlat 1
google cégem bejegyzés - ajánlat 2
google cégem bejegyzés – ajánlat 2

Itt tudod megosztani az aktuális ajánlatodat.

  • Válassz egy figyelemfelkeltő, releváns képet/videót!
  • Adj meg egy ütős főcímet!
  • Állítsd be a kezdő és végdátumot!
  • Add meg a leírásban az ajánlat részleteit!
  • Kuponkódot és a beváltáshoz a linket, és az Általános Szerződési Feltételeket is ki tudod tölteni.

3. Újdonságok

google cégem bejegyzés - újdonság
google cégem bejegyzés – újdonság
google cégem bejegyzés - gombok
google cégem bejegyzés – gombok
google cégem bejegyzés-saját példa
google cégem bejegyzés-saját példa

Itt érdemes a blog bejegyzéseidet is megosztani.

  • Fotó/videó, bejegyzés és gomb beállítására van lehetőséged.
  • Gombok: Foglalás, Online rendelés, Vásárlás, További Információ, Jelentkezés, Hívás most.

4. Események

google cégem bejegyzés - esemény 1
google cégem bejegyzés – esemény 1
google cégem bejegyzés - esemény 2
google cégem bejegyzés – esemény 2
  • Fotó vagy videó
  • Esemény megnevezése
  • Kezdés és befejezés dátuma
  • Esemény adatai, leírása
  • Gomb:  Foglalás, Online rendelés, Vásárlás, További Információ, Jelentkezés, Hívás most

5. Termék

google cégem bejegyzés - termék
google cégem bejegyzés – termék
  • Fotó hozzáadása
  • Termék neve
  • Termékkategória
  • Fix ár vagy ártartomány
  • Termékleírás
  • Gomb: Online rendelés, Vásárlás, További információ, Ajánlat mentése

Most már nincs más hátra, mint előre! 🙂

Ülj le és készítsd el az első bejegyzésedet! Vagy ha még nincs fiókod, akkor olvasd el az előző cikket is ITT és regisztrálj egyet. Aztán a hitelesítés után vágj bele! A lényeg, hogy rendszeresen űzd, ne csak hébe-hóba, ha épp eszedbe jut.

Szeretnél egy remek weboldalt? Keress minket bizalommal!

 

 

Pin It on Pinterest

Shares